Oranjezorg Nederland

oranje zorg nederland

Klachtenregeling

Niet tevreden met onze dienstverlening?

Ons streven is dat u zich comfortabel en thuis voelt bij Oranje Zorg Nederland en tevreden bent over onze service. Soms kan het echter zijn dat u als client, familie of belanghebbende ontevreden bent over de zorg, service of behandeling. Veel mensen associëren klagen met iets negatiefs, wat spijtig is aangezien klachten kunnen bijdragen aan verbetering voor u en ons. Bij Oranje Zorg Nederland beschouwen wij klachten daarom liever als aanbevelingen om de kwaliteit van onze zorg te verhogen.

Indien u niet tevreden bent en een klacht wilt indienen, kunt u dit doen via ons digitale klachtenformulier. Het formulier vind u onderaan deze pagina. U krijgt een ontvangstbevestiging en uw klacht wordt vervolgens door onze klachtenfunctionaris in behandeling genomen.

De klachtenfunctionaris zal contact met u opnemen om de klacht samen met u, de betrokkenen en / of leidinggevende te bespreken. Bij klachten proberen wij samen met u een passende oplossing te vinden. Mocht dit toch niet lukken kan u de klacht indienen bij een onafhankelijke organisatie.

Klachtenformulier

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Naam

We streven naar uw tevredenheid over onze zorg. Bij klachten proberen we samen een oplossing te vinden. Als dit echt niet lukt en wij kunnen er samen niet uit komen, kunt u uw klacht indienen bij de onafhankelijke organisatie, Klachtenloket Zorg (ma-vr, 09.00-17.00, telefoon 070-3105392 of info@klachtenloket-zorg.nl).

Onze klachtenprocedure voldoet aan Wkkgz-normen.

 
onze kernwaarde

Uw welzijn is onze hoogste prioriteit